Integration Service

ინტეგრაციის სერვისი
თიბისი ბანკი გთავაზობთ ინტეგრაციის სერვისს, რომლითაც თქვენ აგზავნით საგადახდო დავალებებს თქვენი საბუღალტრო სისტემიდან პირდაპირ თიბისი ბანკში და პასუხს იღებთ პირდაპირ თქვენსავე გვერდზე:

თქვენ აღარ მოგიწევთ ინტერნეტბანკიდან საბანკო ინფორმაციის ხელით გადატანა თქვენს საბუღალტრო სისტემაში
როგორ ვისარგებლო სერვისით:
ინტეგრაციის სერვისის შესაძლებლობები:
ტარიფები:
  • რეგისტრაცია - 20₾
  • Digipass - 85₾
  • მომსახურება - 30₾ კვარტალში
  • ERP სისტემების მომწოდებელი პარტნიორი კომპანიები:
    ინტეგრაციის სერვისით სარგებლობა შეუძლიათ იურიდიულ პირებს, რომლებიც სარგებლობენ შემდეგი ERP სისტემებით, ან აქვთ საკუთარი ERP სისტემა. ინტეგრაციის სერვისით სარგებლობა შეუძლიათ ასევე იმ კომპანიებს, რომლებიც სარგებლობენ საერთაშორისო ERP სისტემებით (SAP, IFS, Exact, Navision, 1C და ა.შ)
    უსაფრთხოება:
  • საბუღალტრო სისტემასა და ბანკს შორის კავშირის დროს, მონაცემების გადაცემა ხორციელდება დაშიფრული სახით (გამოიყენება TLS 1.2 პროტოკოლი);
  • თქვენი საბუღალტრო სისტემიდან საგადახდო დავალებების ჩატვირთვისას და ტრანზაქციების ისტორიის მოთხოვნის დროს, თქვენ შეგყავთ ბანკის მიერ გადმოცემული მომხმარებლის სახელი, პაროლი და ერთჯერადი პაროლი (ე.წ. Digipass კოდი);
  • დამატებით უსაფრთხოებისთვის, სერვისით ატვირთული საგადახდო დავალებები სრულდება მხოლოდ ინტერნეტბანკში ავტორიზაციის შემდეგ.